Ειδοποιήσεις
Για βασικές πληροφορίες σχετικά με τη Λίστα δες αρχικά τη σελίδα ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΙΣΤΑ.
Τι είναι οι Λίστες Επιθυμιών;
Είναι Λίστες με προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και θα ήθελες να αποκτήσεις τα οποία περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα και μπορεί να κυμαίνονται από είδη μόδας, προϊόντα τεχνολογίας, βιβλία και παιχνίδια μέχρι ταξίδια και διακοπές σε καταλύματα (διαθέσιμα προσεχώς).
Καταχωρώντας προϊόντα σε μια Λίστα Επιθυμιών σου και κοινοποιώντας τη λίστα σου κάνεις γνωστές τις επιθυμίες σου ώστε οι φίλοι σου να επιλέγουν δώρα για σένα που πραγματικά θέλεις. Ταυτόχρονα, παίρνεις ειδοποιήσεις σχετικά με προσφορές και άλλες προωθητικές ενέργειες ώστε να πετύχεις την αγορά των προϊόντων που επιθυμείς σε ευνοϊκότερους όρους (π.χ. με έκπτωση, με δωρεάν μεταφορικά κλπ).
Πόσες και τι είδους Λίστες Επιθυμιών μπορώ να έχω;
Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των Λιστών επιθυμιών. Οι Λίστες Επιθυμιών κατατάσσονται ανάλογα την περίσταση που αφορούν ( π.χ. «γάμος», «βάπτιση», «γιορτή / γενέθλια» κά).
Μπορώ να δημιουργήσω Λίστες Επιθυμιών για τα παιδιά μου;
Βεβαίως. Δεδομένου ότι η χρήση της Λίστας απαγορεύεται σε ανήλικους κάτω των 16 ετών (βλέπε τους Όρους Χρήσης) συστήνεται οι παιδικές Λίστες να δημιουργούνται από τους γονείς ή κηδεμόνες των παιδιών. Μπορείς να επιλέξεις το είδος Λίστας «παιδική».
Υπάρχει περιορισμός στα προϊόντα που μπορώ να καταχωρήσω σε κάθε Λίστα Επιθυμιών;
Όχι, δεν υπάρχει περιορισμός.
Τι είναι οι Λίστες Προτάσεων;
Οι Λίστες Προτάσεων είναι λίστες με προϊόντα που είτε έχεις δοκιμάσει ή απλά σου αρέσουν και προτείνεις σε άλλους χρήστες.
Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό ή στα προϊόντα που μπορώ να καταχωρήσω σε κάθε Λίστα Προτάσεων;
Μπορείς να φτιάξεις όσες λίστες προτάσεων θέλεις αλλά για διευκόλυνση των χρηστών συστήνεται η καθεμιά να περιλαμβάνει μέχρι 20 προϊόντα – τα καλύτερα του είδους.
Πώς προσδιορίζεται αν κάποιος είναι Ειδικός ώστε να φαίνεται στις Λίστες Προτάσεών του;
Η ιδιότητα του χρήστη ως «ειδικού» σε κάποιον τομέα προϊόντων ή ακόμη ως «επωνύμου» δηλώνεται κατά τη δημιουργία ή και μετέπειτα επεξεργασία του Προφίλ του.
Σε ορισμένες περιπτώσεις το theList μπορεί να ζητήσει στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ιδιότητα του χρήστη ως ειδικού.
Μπορώ να καταχωρήσω σε Λίστα Προτάσεων προϊόντα που δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα της Λίστας;
Όχι. Η ελεύθερη καταχώρηση προϊόντος δεν προβλέπεται προς το παρόν. Εάν θέλεις να προτείνεις κάποιο προϊόν που δεν το βρίσκεις στη Λίστα, επικοινώνησε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να το συμπεριλάβουμε.
Τι είναι οι Αγαπημένες Λίστες;
Είναι οι λίστες άλλων χρηστών, όπως οι λίστες Επιθυμιών των αγαπημένων σου προσώπων ή οι λίστες Προτάσεων που σε ενδιαφέρουν, τις οποίες μπορείς να προσθέσεις στις «Αγαπημένες σου λίστες» πατώντας πάνω τους το σύμβολο της καρδιάς. Από το εικονίδιο "Οι λίστες μου" θα έχεις άμεση πρόσβαση τόσο στις δικές σου λίστες και στις Αγαπημένες σου λίστες.
Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των Λιστών που μπορώ να προσθέσω στις Αγαπημένες μου;
Όχι, δεν υπάρχει περιορισμός.
Τι είδους ειδοποιήσεις θα παίρνω από τη Λίστα και πώς μπορώ να τις διαχειρίζομαι;
Με την εγγραφή σου στη Λίστα έχεις τη δυνατότητα στο Προφίλ σου να επιλέξεις να παίρνεις τις εξής ειδοποιήσεις:
Τα τρία πρώτα είδη ειδοποιήσεων αποστέλλονται σε όλους τους εγγεγραμένους χρήστες εφόσον τους αφορούν. Τα τρία επόμενα είδη ειδοποιήσεων προϋποθέτουν την επιλογή του αντίστοιχου πεδίου από τον Λογαριασμό του χρήστη. Η απενεργοποίηση του σχετικού πεδίου σημαίνει αυτόματα τη διακοπή αποστολής των συγκεκριμένων ειδοποιήσεων ή του newsletter. Ο χρήστης μπορει επίσης να επιλέξει να λαμβάνει τις παραπάνω ειδοποιήσεις και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Πώς ξέρει το www.thelist.gr αν αγόρασα κάποιο προϊόν και τι επιβράβευση (δωροευρώ) αντιστοιχούν σε αυτό για να τα προσθέσει στον Λογαριασμό μου;
Η αγορά ενός ή περισσότερων προϊόντων καταγράφεται ηλεκτρονικά από συνεργαζόμενο Δίκτυο μέσω cookie που εγκαθίσταται στον υπολογιστή σου.
Τα δωροευρώ που αντιστοιχούν στην αγορά σου προστίθενται στον Λογαριασμό σου μόλις ληφθεί από το Συνεργαζόμενο Κατάστημα η πληροφορία της αγοράς. Η πληροφορία αυτή έρχεται συνήθως εντός της ημέρας αγοράς και θεωρείται έγκυρη (επιβεβαιώνεται) λίγες εβδομάδες μετά, για να αποφευχθούν ενδεχόμενα ακύρωσης της αγοράς, επιστροφής των προϊόντων κλπ.
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι οι επιβραβεύσεις που θα πάρεις προσδιορίζονται ως ποσοστό της αξίας της αγοράς, ανεξάρτητα αν αγόρασες ένα ή περισσότερα προϊόντα. Με άλλα λόγια, θα πάρεις την επιβράβευση που αναλογεί στην αγορά σου ακόμη και αν αγοράσεις από το συνεργαζόμενο κατάστημα ένα διαφορετικό προϊόν από το προϊόν που «σε έστειλε» στο κατάστημα, ακόμη και αν αγοράσεις κάποιο προϊόν που δεν υπάρχει στο www.thelist.gr!
Τι πρέπει να προσέξω για να πάρω επιβραβεύσεις;
Η διαδικασία καταγραφής των επιβραβεύσεων είναι απλή και αυτόματη, υπάρχουν μόνο λίγα πράγματα που πρέπει να προσέξεις για να μην την εμποδίσεις άθελά σου:
Πότε θα μπορώ να εξαργυρώσω τις επιβραβεύσεις μου σε δωροευρώ;
Συμπληρώνοντας 30 δωροευρώ μπορείς να τα εξαργυρώσεις με ένα δώρο δικής σου επιλογής ίσης αξίας (30 €) από οποιοδήποτε από τα συνεργαζόμενα eshops. Τυχόν κόστος αποστολής του δώρου σου σε αυτή την περίπτωση το επιβαρύνεται το www.thelist.gr.
Τα δωροευρώ που συγκεντρώνεις είναι προσωπικά και δεν μεταβιβάζονται. Μεταφέρονται στο επόμενο έτος ως έχουν και δεν μηδενίζονται στο τέλος του έτους. Αν από την εξαργύρωση με δώρο μένει υπόλοιπο, αυτό διατηρείται στον λογαριασμό σου. Αν έχεις συμπληρώσει π.χ. 35 δωροευρώ και το προϊόν που επιλέγεις να εξαργυρώσεις με δώρο κοστίζει 31 ευρώ, η διαφορά, δηλαδή τα 4 δωροευρώ παραμένουν στον λογαριασμό σου.
Μπορείς να εξαργυρώσεις τα δωροευρώ που συγκέντρωσες με παραπάνω από ένα προϊόντα (δώρα) εφόσον προέρχονται από το ίδιο eshop.
Μπορείς ακόμη να εξαργυρώσεις τα δωροευρώ που συγκέντρωσες με δώρο μικρότερης αξίας (πάνω από 20€), στην περίπτωση αυτή όμως θα επιβαρυνθείς εσύ με τυχόν κόστος αποστολής. Αν για παράδειγμα θέλεις να εξαργυρώσεις τα δωροευρώ σου με ένα προϊόν αξίας 21€ το οποίο έχει κόστος αποστολής 3€, θα πρέπει να έχεις διαθέσιμα στον λογαριασμό σου 24 δωροευρώ.
Υπάρχει χρονικός περιορισμός στην εξαργύρωση των επιβραβεύσεών μου;
Για την εξαργύρωση των επιβραβεύσεων δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Οι επιβραβεύσεις μεταφέρονται από το ένα έτος στο άλλο και ο χρήστης μπορεί να ζητήσει την εξαργύρωση των δωροευρώ του με οποιοδήποτε προϊόν αντίστοιχης αξίας από τα συνεργαζόμενα καταστήματα.
Τι γίνεται αν μια επιβράβευση δεν καταχωρήθηκε σωστά;
Η διαδικασία καταχώρησης των επιβραβεύσεων είναι ηλεκτρονική και αυτοματοποιημένη ώστε να μην υπάρχει περιθώριο λάθους. Αν κάποια επιβράβευση δεν καταγραφεί, το πιθανότερο είναι ότι αφορά σε κάποιο λάθος του χρήστη από αυτά που περιγράφονται στην Ενότητα «Τι πρέπει να προσέξω για να πάρω επιβραβεύσεις». Εάν παρόλα αυτά πιστεύεις ότι οι επιβραβεύσεις σου από κάποια αγορά σου δεν καταχωρήθηκαν σωστά, παρακαλούμε να επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντάς μας το εμαιλ επιβεβαίωσης της αγοράς και θα το διερευνήσουμε άμεσα.
Ξέχασες τον κωδικό σου;
Μπορείς να δημιουργήσεις ανά πάσα στιγμή νέο κωδικό επιλέγοντας «ΣΥΝΔΕΣΗ» στο πάνω μέρος της σελίδας και στη συνέχεια «Ξέχασα τον κωδικό μου». Ένα email επιβεβαίωσης θα σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που καταχώρησες κατά την αρχική εγγραφή σου. Κάνοντας κλικ στο link που θα περιλαμβάνεται στο email θα μπορέσεις να ορίσεις νέο κωδικό χωρίς να χαθούν οι λίστες σου, οι επιβραβεύσεις και τα λοιπά στοιχεία του λογαριασμού σου.
Έχεις απορίες σχετικά με τεχνικά θέματα ή λειτουργίες που δεν απαντώνται από τις Συχνές ερωτήσεις;
Στείλε μας το ερώτημά σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα απαντήσουμε ή επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σου το συντομότερο δυνατό.
Έχεις εντοπίσει κάτι που δεν σου άρεσε, κάποια λειτουργία που δεν εκτελέστηκε σωστά ή θα ήθελες να προτείνεις κάποια βελτίωση;
Για ό,τι από αυτά κι αν πρόκειται, επικοινώνησε μαζί μας. Θα χαρούμε να το ακούσουμε και θα προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε.
Θέλεις να εργαστείς για τη Λίστα, να προβάλεις τα προϊόντα σου σε αυτή ή να προβάλεις την ιστοσελίδα στα media;
Επικοινώνησε μαζί μας χρησιμοποιώντας τις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας. Μην ξεχάσεις να καταχωρήσεις τα δικά σου στοιχεία επικοινωνίας.
Πρόσθετες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με του Όρους Χρήσης της Λίστας και την Πολιτική Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων υπάρχουν στη σελίδα ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ. Αν παρόλα αυτά συνεχίζεις να έχεις απορίες. μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!